Rekrutacja
Aby rozpocząć naukę w naszej szkole w pierwszej kolejności wypełnisz formularz rekrutacyjny odpowiadając na kilka pytań. W późniejszym czasie celem dopełnienia formalności dostarczysz :
- przy zapisie do klasy I:
- zaświadczenie z Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej o wynikach egzaminu ósmoklasisty
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej
- 3 zdjęcia legitymacyjne
- *zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu (technikum)
- zaświadczenie z Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej o wynikach egzaminu gimnazjalnego
- świadectwo ukończenia 1 klasy liceum
- świadectwo ukończenia gimnazjum
- 3 zdjęcia legitymacyjne
Złożenie dokumentów możliwe jest przez:
- stronę https://nabor.pcss.pl/grudziadz/szkolaponadpodstawowa/
- wypełnienie i odesłania formularza
- wypełnienie formularzy również w szkole
Wypełniony forumularz wysyłamy na: kontakt@zsz-manager.pl
Ostatnim elementem rekrutacji jest rozmowa z dyrektorem oraz pedagogiem szkolnym na której chcielibyśmy Ciebie bliżej poznać, Twoje plany, zainteresowania itp.
Opłaty w Zespole Szkół Manager w Grudziądzu
Zapisując się do Liceum lub Technikum, czesne wyniesie Cię tylko 150 zł / miesiąc.
Szkoła branżowa I stopnia - bezpłatne.
Szkoła branżowa I stopnia - bezpłatne.